12 nov. 2008

you can always go :-)

Idag ar jag valdigt ledig och det behovs verkligen kan jag saga! Jag har dock legat och hostat hela morgonen och haft ont i halsen men jag vet att det kommer ga over senare idag. :-)
Idag ska jag bara ta det javligt lungt, ligga i min sang och inte gora naganting tills klockan blir ca 16,30 for da ska jag in i duschen och fixa mig lite och sen mota upp Helen i Brookfield dar vi ska ata pa vart stammis-stalle och sen efter det till Danbury mall, jag ska kopa presenter till grabbarna. Vi far se vad man hittar for trakigt. ;-p

jag skulle prata med Amanda igar pa msn/skype men hon hade somnat innan jag loggade inte. Synd! Jag som hade sett framemot det sa mycket.

Nej nu borjar jag ma lite illa, jag ar valdigt hungrig. :-)
men glom inte nu att le och vara glad. WOHO heheheh

Inga kommentarer: