11 nov. 2008

forlat mig, jag beklagar sa men jag ar sa foralskad sa ;-)

Idag ar jag overdrivet trott, mitt huvud orkar inte mer nu. Jag ar fed up med USA nu.
Det ar iallafall 98 dagar kvar tills jag kommer hem. :-) Kommer ni ihag nar jag alltid raknade ner fran 100 nar det skulle bli min fodelsedag? Denna gangen ar det faktiskt naganting roligare. Inatt dromde jag att jag kom hem, jag satt i en bil varpavag till en fest, kommer inte ihag vem som korde men sa hoppade amanda in i bilen och jag bara stor bolade och sen fick jag ett sms av michelle dar det stod - jag kommer dit klockan 8. kram michelle :-)
Jag kommer ihag att jag storde mig skitmycket pa KRAM, vada kram? LOSAH!

Men det var en drom, och nu vaknar man upp till att killarna aker fyrhjuling utanfor mitt fonster. Som varje javla dag! Det ar nagan speciell dag idag sa att ingen gar i skolan, jag hatar dagar som denna for da har jag alla barnen hela dagen.


Ja, nu maste jag ta pa mig och sticka in till familjen. bbbrrrr javligt kallt.
ps. LIFE'S WHAT YOU MAKE IT ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är också less, less på usa och less på jobbet, less på föäldrarna och lesspå barnen när dom beter sig dåligt. Jag vill hem. men snart ska vi hem :D

Anonym sa...

Jag drömmer också om dig och Felicia hela tiden. Sen har jag börjat inbilla mig att jag ser er på stan ahhaha mega scary.