21 nov. 2008

YEY!!

jag laste nyss fannys blogg och jag maste saga att kinderna blir fan roda alltsa. FYFAN vad skammigt. Vad tankte jag med egentligen? HAHAHAHA neeej, nar jag kommer hem sa kan vi val fixa en middag till mig som racker till alla? elleer? :-)
ps. varfor kan man inte kommentera din blogg fanny?

- kom pa middag hos ida men ta med egen mat.
michelle lar ju alltid gora det iallafall.

nej, nu kommer helen och hamtar mig sen ska vi till brookfield och ata sen imorn ska vi till manhattan.. jaa sa vi hors pa sondag!!!

aah, vad skammig jag ar. Tack Fanny for du far mig att ma sa daligt nu innan jag ska aka hem, hade fan glomt det.

3 kommentarer:

Anonym sa...

eller hur varflr kan man inte komentera hennes blogg!ahahahahahaha jag pallar inte a´vad alla skriver om mig. JAG VA HUNGRIG HAHAHAHAHAH

Anonym sa...

jag har gjort så man kan kommentera igen. HAHAHAHAHA du behöver inte skämmas, det är ju as roligt. sitter för mig själv och as garvar. så kul är det.HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Michelle, du är alltid hungrig f****

Anonym sa...

ps. såg nyss att min "f*****" även kan va fitta, men michelle om du ser det så är det inte det jag menar. haha