9 nov. 2008

Laser ni?

Hej mina vanner!

Jag vet att jag ar riktigt seg pa detta men kanske ska det bli battre nu nar man inte ar fullt sa deprimerad. ;-)
Det hander inte allt formycket, dagarna gar som vanligt. Idag har jag 99 dagar kvar och jag kan inte forsta att det ar under 100 nu !! :-) Haha
Nu ar det ca 20 dagar kvar tills jag ska lasa en weekend kurs pa college i new york och jag langtar tills jag ska gora den andra kursen i januari sa att jag antligen kan fa detta ur varlden. Jag har haft massa problem med skolan, forst fick jag inte ga pa den kursen jag valt och nu gor STS ett undantag for min skull. (sager dom) Egentligen sa spelar det ingen roll salange jag har mina 6 credit sa kan dom skita i vilket! PLUS att dom har gjort ny regel nu att man maste ha sina 6 credit 45 dagar innan man aker hem. Tyvarr sa gar inte det for min del och jag skickade mejl till min AD och hon svarade med att jag skuller ringa henne imorgon. Ja, da far man ju gora det och da far man hora vad for vettigt hon har att saga om detta. Kanske gor dom ett undantag for mig i detta ocksa? SUCK FOR DOM.

Igar motte jag upp Helen och Amore i New Milford och vi stack till Booster, ett biljard stalle. Jag som alltid sugit pa biljard vann faktiskt 2 ggr. Riktigt grym om jag far saga det sjalv! Det var aven forsta gangen pa valdigt lange som man sag ungdoms killar i sin egen alder, synd bara att man inte kunde dricka ol eller nagat annat alkohol-baserat :-) Det fick bli en monster som ar min nya favorit dricka. Energi boost number one!
Plus en annan sak, nar jag korde hem sa var det sa otroligt dimmigt. Jag sag absolut ingenting pa hela vagen hem, det ar tur att man kort den vagen hundra ganger sa att man kan den utantill. Ush laskigt!

Imorgon borjar jag halv 1, ska hamta Skylar pa skolan och sen fick Griffin mig till att hamta honom pa hans skola senare pa eftermiddagen eftersom att jag ar en san javla bra aupair.

Nej, mitt ar ar snart slut och da ar det fest mina vanner.



Inga kommentarer: