20 nov. 2008

thanks for the memories.

mandag/tisdag - en mordare springer lost i skogen utanfor mig.
onsdag - en bilolycka mitt framfor mina ogon, fick tvarbrosma bilen, polis-brandbil-ambulanser i tusental, ena bilen slutade aldrig brinna och sen fick jag kora darifran. Senare underkvallen star jag vid en stopp skylt och det kommer en bil i valdig snabb fart och svanger precis dar jag star och jag lovar att det gick i slowmotion och jag tankte - denna bilen kommer aldrig kunna svanga har utan att kora rakt in i min bil. Men jo, han klarade det. Det var nastan sa att jag sa livet passera i revy.
torsdag - 9 minus grader och varmen i huset gar inte att anvanda for att varmepannan ger ut farlig gas som man dor av. Jag fick springa in i koket hela tiden och varma mina hander under varmt vatten eftersom jag inte kunde rora fingrarna och det gjorde fruktansvart ont.

Jag har bara en fraga, ar det konstigt att jag ar trott?

2 kommentarer:

Mandy sa...

HAHAHAHAHAHAH. amen fattar du inte allt detta tyder påatt du borde åka hem! Att andarna vill inte ha dig i staterna:P

Anonym sa...

Nejfy, Idaa, hur jobbigt har du inte dte? :Sförstår att du räknar ner dagarna, och synd att det blir såhär, speicellt i slutet :S