26 nov. 2008

thanksgiving


Idag har jag och Skylar spelat Lego Indiana Jones pa datorn inprincip hela dagen forutom vissa sma pauser. Det ar nastan sa att jag har lite ont i fingrarna. Mellan timmarna da vi tagit en liten paus i spelandet kollade vi pa Drake and Josh vilket ar min absolut favorit serie har i USA, mest for att jag ar lite kar i Drake, eller ganska mycket. Jag langtar till den 5 dec da har Drake and Josh premiar for en film woho. Ja, anyway .. och nar vi inte tittade pa tv eller spelade datorspel sa satte vi pa as hog musik fran youtube med mina och skylars latar. Jag och Skylar har latar som ar vara tillsammans - Fall out boy - thanks for the memories, Natasha Bedingfield - pocket full of sunshine, Will.i.am - i like to move it, Pink - so what. Och dessa latar kan vi utantill. Det ar dom latarna vi alltid lyssnar pa i bilen eller nar vi ar hemma och dansar till dom. Ja, sa att sa javla farligt ar ju inte mitt jobb. Jag kommer formodligen bli javligt trott pa vanliga jobb hemma.

Imorgon ar det thanksgiving, vi ska motas alla i slakten hos Jen's foraldrar. Det blir mat, mat, mat, mat och lite mer mat. Det anda svaret jag far nar jag fragar folk vad dom gor pa thanksgiving - food, food, food, cake and paj .

Jag ska banta efter denna helgen. :-)

Inga kommentarer: