24 maj 2008

sing my song for the wooorld !

I over 2 ar har jag forsokt att hitta en speciell lat. En lat som jag horde pa junior eurovision song contest haha. Men jag jag kommer ihag nar jag horde laten pa tv den gangen och sen dess har jag kunnat laten utantill i mitt huvud och jag har letat och letat men IDAG hittade jag denna lat. Satt dar med tarar i ogonen for jag blev sa glad!! Han ar mega liten och sjukt sot. Han sjong denna laten till sin mamma som dog.

http://www.youtube.com/watch?v=yHI8N5Aak6M#

Men det klar ju inte lille Sebbe saklart, fran lilla melodifestivalen - OM JAG GILLAR NAGAN! haha. Det finns ingen som hatar den laten sa mycket som Emelie gor, jag sjong alltid den for henne.
Ni far inte tro att jag ar en melodifestival tont for det ar jag absolut inte, jag hatar melodifestivalen och eurovision osv. Men dessa tva sma killar ar bara bast! :-) HAHA

Idag har jag inte matt sa javla bra, inatt vaknade jag hela tiden av att ena stunden vara mega kall och andra alldeles for varm. Sa har tagit av och pa klader hela natten, riktigt segt. Men det kanns battre nu. Sa J fragade om vi skulle gora naganting men jag sa att jag inte pallade, for jag var sjuk!

jag - men jag pallar inte, jag ar sjuk.
J - men jag vill gora naganting.
jag - ja men du kan gora naganting men jag vill inte idag.
J - ok, men jag kommer inom senare och ser om du angrat dig.
jag - men jag kommer inte angra mig.

J - men jag kommer anda.

ALLTSA FORHELVETE, maste man saga nej 100 ggr for att personen ska forsta - JAG VILL INTE, JAG AR FUCKING SJUK! Jag visste nar han skulle komma sa jag laste alla dorrar och smog runder i mitt rum sa att jag inte skulle horas. Kunde inte svara dig sen Amanda for jag var tvungen att lasa in mig pa min toalett och latsas duscha! haha
iallafall, sa efter ett tag sa bestamde jag mig for att duscha anda och nar jag kommer ut ifran duschen sa ser jag att det ligger en fucking lapp pa golvet.
- Hey Ida, its J. I was just here but you wasen't so I talk to you tomorrow.


GIVE ME A BREAK, PLEASE!

Till nagat annat, haromdagen bakde jag en hmm. naganting med apple. Inte en applepaj utan bara med apple smuldeg.
Det kom mig och tanka pa nar jag berattade for Fanny att jag bakat smuldeg.
Fanny - aha, vad hade du i?
Ida - tja, mjol socker och lite sa.
Fanny - ja men vad hade du i???
Ida - inget,


Alltsa, det later kanske inte sa roligt just dar men det var faktiskt kul haha.
Jag pratade med Amanda och Michelle pa msn innan idag och jag pratade i mic och amanda och mille forsokte fixa sa dom ocksa kunde prata, det gick vall sadar men jag kunde hora dom ett tag. SKIT SPANDA, BITCHES


tyvarr hittade jag inte alsklings sebbe pa youtube.
men jag kan saga -
LIVING THE DREAM, woohoooo !!
http://www.youtube.com/watch?v=peAdaK4ey5U

Inga kommentarer: