25 maj 2008

lol

Hela helgen har jag matt kasst, men idag madde jag battre och jag har pratat med alla pa skype idag :-) J kom hit och jag tankte bara jaja, jag maste vara trevlig. Sa jag bad han kora mig till en affar sa jag kunde handla lite redbull. Nar jag star i affaren sa ser jag cigg, jag bara tankte .. jag har inte rokat pa 3 manader och en cigg hade inte varit fel. Sa jag kopte ett packe cigg och nu sitter jag ute pa min terass med datorn i knaet och har nyss rokat min forsta cigg! Ni som har hallt upp med rokningen lange och nar ni tar den forsta ciggen, antingen ar den god eller acklig. Men den var sjukt god, men tror mest for det var for att jag sitter har ute och det ar varmt och plus en redbull. Det kanns sa javla skont! Men jag kanner att jag kommer inte roka for det, men da och da kommer jag ta en cigg nar jag kanner att det var mycket pa senaste vilket det har!
Ni som kanner mig vet hur radd jag ar , for allt! Men nu sitter jag har ute i skogen och det ar kolsvart och har sitter jag med min dator och bara tycker det ar aaas harligt! Foresten sa fick jag reda pa idag att blair witch project ar inspelad i en skog nagra min harifran! FYFAN. svinig film. Och pa fredag ska jag pa bio och sen en skrackfim som heter Strangers! Helvete vad den varkar vara acklig, det ar precis en san film som jag ar livradd for och som kan handa mig. Jag ska beratta om filmen ar bra sa ni kan ladda ner den sen :-) Eller ja, jag antar att det ar Adam som laddar ner den till er bruuuudar. Men egentligen sa ar ju Adam mer radd for skrackfilm an nagan annan.

Ni alla far skaffa skype eller iallafall en mic sa vi kan prata med varandra for jag saknar faktiskt er sjukt mycket. SA SKARPNING! och jag hoppas ni saknar mig med. GOR NI? :-)

SNART UPPKORNING iallafall. Onska mig lycka till. Snart ar det dags for mig att cruuuuza genom CT HAHA. Om ni bara visste hur CT ar sa skulle ni garvat. Jag tror jag kommer fa en chock nar jag kommer till Californien. Har jag inte ratt, Felicia? :-)
Jag ar fan inte van att bo i skogen och inte kunna ga till en affar haha. Sjukt mobbad ar jag ar i detta stora land.


Saknar er sjukt mycket! PUSS

3 kommentarer:

Anonym sa...

oh jävelen! 100 dagar! :O din lille jevel ;P

Anonym sa...

Passa dig....skräckfilmer skrämmer inte mig :D eller
puss

Feliccia sa...

haha jodå du har rätt :P Det kommer bli en chock när du kommer hit. haha. Men här är sååå najs :)