22 maj 2008

now and then

Igar var jag pa konsert haha, Griffins instrument konsert med massa tio aringar som spelade musik, jag satt mest och gaspade hela tiden och kollade runder pa alla ungarna. Det ar sjukt att man kan se sa tydligt vem som kommer ; bli rik for sitt utseende, rik for att den ar smart, mordare/valdtacksman , lesbisk/bog.
Sen haromdagen var jag ute med tva tjejer som bor i narheten, skit jobbigt att traffa nya tjejer nar dom ar fran andra lander eftersom allting ar sa sjukt annorlunda med allting. Det kanns inte som man har nagat gemensamt fast jag skrattade hogt nagra ggr och hade kul men det ar ju ingenting om man jamnfor med landskrona tjejer och var humor.
Nu har jag varit i usa i 3 manader och jag har inte rokat en enda ciggarett, applad? TACK! :-)



Nu sitter jag har med min nya dator som jag fick av min mamma, en rosa laptop jaadda!
Lyssnar pa musik ifran back then och det ar sa mysigt! Jag saknar dig
.
forever and ever, baby

Inga kommentarer: