29 maj 2008

FEEL FREE !

Igar var det en valdigt jobbig dag, jag, skylar och jen akte till Waterbury for att handla olika saker. Vi kom dit ganska sent sa vi at lunch det forsta vi gjorde, big mistake! Jag at en kycklinghamburgare pa mcdonalds och efter en stund trodde jag att jag skulle do. Jag hade spyan i halsen hela tiden och jag kunde knappt ga, jag fick satta mig ner overallt var i an var. Jag liknade en gravid knarkare, sa det var inte en vacker syn. Jag mar mycket battre idag men det ar langt ifran bra. Jag kan inte fatta att sen jag kom hit sa har jag varit sjuk typ hela tiden kanns det som. Och jag kan inte forsta varfor eftersom allt jag gor ar enbart nyttigt och bra for mig. Jag var nastan aldrig sjuk in SWE! :-)
Pratade med Adam igar pa Skype, forsta gangen pa 3 manader som jag horde hans rost. Sen satte han pa webcam ocksa, det forsta han visade var saklart ratt-javlen. Han rekomenderade en film till mig som han hade sett - an american crime. Det var absolut ingen film som man ska se sjalv, iallafall inte om du heter Ida. Det var som han sa - man blir bara arg. Och ja, det kan man utan tvekan saga att man blev. Men det var faktiskt en mega film. Jag tyckte den var jatte bra. Nu har jag skaffat sant man kan ladda ner osv sa nu kommer jag ladda ner massa filmer, bara det att jag inte har nagan aning om vad det finns for filmer. TIPS?
Jag kopte min favorit glass igar - sorbe hallon (fat free) men ja, eftersom den var fat free sa var den inte lika god som jag hade tankt. Det var mest vattnigt.


Emelie, jag hoppas att allt kommer bli super for dig! Saknar dig sa mycket.

JAG HATAR iTUNES! jag rakade ladda ner en film i forrgar for 15 fucking dollar och nu har det blivit fel med iTunes sa jag kan inte fa ner filmen men dom har dratt 15 dollar ifran min konto. + att det var en film som jag inte ens ville se.
Sjukt typiskt!


Nu ska jag kolla lite filmer pa internet och ladda ner hehehe.
Puss da!

2 kommentarer:

Anonym sa...

du passa dig...det hette inte rått-jävel när du var hemma..varför vara tuff nu ?? jag vet att du älskar blixten och säg inget annat ha det puss puss

Anonym sa...

OH! hatar rattor!!!!! paminer om offer som ronny! Han viktor som jag snacka med i washington hade ocksa det sa, han ar ocksa sjukt HELA tiden! Han var aldrig det i sverige! sa det ar nog inget farligt! XOXO - E