27 maj 2008

it will get better in time

Idag ar jag bara trott&sliten. Jag har en otrolig huvudvark som inte vill forsvinna, trodde det skulle hjalpa med lite alvedon men icke sa nicke. Igar var jag pa stranden hela dagen med familjen + mormor&morfar barnbarn osv. Vi grillade och nagra badade, inte jag for jag tycker fortfarande att vattnet ar for kallt, men jag vet att om jag nu skulle hoppat i sa skulle jag nog kunnat vanja mig. Jag gungade Skylar i flera timmar och idag kan jag fan knappt rora min armar alltsa.
Efter stranden sa gick jag till mitt rum och laddade ner sasong 7 av Scrubs. Antligen avsnitt som jag inte sett an! Kollade pa halva sasongen sa ikvall har jag halva sasongen kvar som jag ska se! :-) Ikvall ar det ocksa season start for the moment of truth. Alltsa exakt samma som sveriges - sanningens ogonblick. Jag laaaaangtar ! Men jag jobbar kvall idag sa jag hoppas att jag har en chans att se det och att Skylar somnar i tid.


Torsdag ska jag till Danbury och handla present till Skylar som fyller 4 ar 10 juni och en till Jen som fyller ocksa i juni nagangang, vet dock inte vad!! Fredag ar det bio med strangers. Ah, kommer do!

alsklingar, puss!

Inga kommentarer: