13 maj 2008

Puss!

Dom senaste dagarna har har varit katastrof storm och idag vaknade jag till solsken, antligen! Det har varit riktigt trakigt med storm sa man inte har kunnat vara ute. 
Iallafall igar sa var jag och jason i Danbury och shoppade, affarerna ar inte som i Sverige sa jag far lite damp nar man inte riktigt vet var man ska ga osv. Dom har iallafall HM men det ar ju inte alls som i Sverige heller, det finns bara klader har. Det blev anda tva trojor och klammor, antligen! Var mega svart att hitta nagra ruttna klammor har men saklart hade HM det. Jag sag aven varldens fetaste manniska ata pa McDonalds. Jag har aldrig sett nagot liknande.

Idag ar jag ledig, ska ivag senare idag men ska lagga mig igen klockan ar faktiskt bara 8 pa morgonen. Imorgon ska jag till New York och pa torsdag ska jag mota upp tva nya tjejer som bor i narheten och i helgen ska jag pa bio och shoppa. Jag far nog min mp3 idag eller imorgon. Nu behover jag bara en dator sen ar allt BRA! 

back to bed. Puss! 
ps. har ni nagangang tagit tillbaka en julklapp? Tydligen gor vissa det! 

Inga kommentarer: