18 maj 2008

season finale! :(

Idag ar det season finale pa Desperate Housewives och det ar sjukt sorligt, och imorgon ar det avslutning for OTH. Blaaa, det ar sjukt deppigt! Men ikvall ar det iallafall 2 timmars langt avsnitt av DH. Idag har jag varit seg i hela kroppen och sjukt trott, fick ledigt mitt pa dagen sa jag sov fran ett till sex pa kvallen. Sen blev det pizza och comedy central saklart. 
Idag har jag varit har i 90 dagar, om 10 dagar har jag varit har i en hel APU haha. Eller, inte min APU da men alla andras som gick HR. Jag blev deprimerad hehehe ;-) 

Mitt rum ar sjukt stokigt, jag stadar mitt rum nastan varje dag eller nej det gor jag inte men ofta! Och anda tar det 5 minuter och sa ar det lika stokigt igen. FInns det nagra tips om hur jag kan sluta fa det sa stokigt? :S 

Puss pa er, mina kara. 

1 kommentar:

Feliccia sa...

Du, det är likadant här. Mitt rum är såå jävla stligt just nu, kläder överallt. palla :P

sen håller jag verkligen med om att det är så otroligt soorglit att våra program slutar :(