3 juni 2008

uppdrag granskning

TUR - Du får ett meddelande om en storvinst som sedan visar sig vara falskt. Åter grinar oturen mot dig, och du får svälja förtreten.
Jag kan inget annat an halla med. Sag inte ja om du menar nej.

HALSA - Lyssna när hälsan säger ifrån. Att skjuta bekymren framför sig är inte en bra idé.
Jag vet att jag borde, men jag orkar inte.

ARBETE - Nya och annorlunda sysslor dyker kanske upp - kanske med kreativa uppgifter.
Det hade jag verkligen inte sagt nej till, speciellt nu nar allting ar precis samma varje dag.

KARLEK - Någon som du tidigare inte dragit jämnt med visar dig nu en helt annan attityd. Var inte för stolt att ta emot en utsträckt hand.
Jag har svalt min stolthet.

RELATIONER - Dagen ser ut att bli livlig. Det är många som vill ha med dig på olika evenemang.
haha, fuck you!

Inga kommentarer: