13 juni 2008

Felicia..

jag ar nervos nu, J och hans bror ar pavag hit nu och vi ska aka anda till danbury for att se denna film da! Helt sjukt. Vi ska ut och ata innan bion borjar eftersom bion borjar halv elva. Jag kommer vara hemma as sent ikvall/natt och jag borjar 8 imorgon. Jag ar inte van att vara uppe lange och ga upp tidigt + att det kommer nog inte bli sa mycket somn nar man sett den javla filmen. Ah nej. Jag kommer do.

Cecilia, Lotta och alla andra - grattis igen era javlar!

ps. michelle - det var mitt gamla jag! haha

2 kommentarer:

Feliccia sa...

Så du går och ser den endå :O hahhha. förlåt att jag fått dig nervös. haha. Men själv sitter jag här nu, själv hemma och hör en massa ljud. Så tycker du kan komma hem nu så vi kan vara rädda tillsamans :P Hoppas du får trevligt endå. haha. hörs sen.

Anonym sa...

HAHH ditt gammal jag, hoppas jag att du plockar fram närdu kommer hem också, blir lite tråkigt om du har förändrats helt :P