5 juni 2008

forever and ever babe

Idag hittade jag antligen mina solbrills. Hittade to.m 2 par! Jag pratade med amanda senast igar om att jag aldrig hittar solbrillor, det ar bara hennes som ar snygga pa mig. MEN ACK NEJ! Idag hittade jag antligen 2 alsklingar som ska anvandas val. ;-)
Jag handlade aven en webcam och sa hittade jag pringels chips sourcreme and onion min favorit. Jag skulle ljuga om jag sa att smaken inte paminde om Adams lagenhet. Ibland var det min frukost - lunch - middag.
Jag kopte ocksa lillkillens present, blev en liten skateboards grej som han har velat ha lange nu.

Nu ska jag kolla reba, haller pa att ladda ner the most extreme , handlar om dom mest extrema djuren i varlden. Jag laddat ner ett avsnitt om dom dodligaste/giftigaste och dom fulaste.
Sen haller jag pa att ladda ner a walk to remember .. finns det nagan som har sett den?


ps. idag tutade en polis pa mig nar jag var ute och korde, blev as nervos men sen blinkade han med ogat. CREAP.

1 kommentar:

Anonym sa...

Den filmen är asbra! =)Visste inte du var i USA? =D Hoppas allt är fint, long time no see =)

Puss Sandra