12 juni 2008

sjung om studenten ...


Jag har bestamt mig nu for att INTE se Strangers imorgon, jag hade ett litet snack med Felicia och hon radde mig att inte se den och jag inget annat an halla med. Bor man sjalv mitt ute i ingenstans och ska se en film som handlar om sant sa tror jag att jag sager - nej tack!
Jag tror att jag klarar mig utan att se den, jag far vanta tills jag ar tillbaka och sa far jag ladda ner den istallet och se den i Landskrona dar man kanner sig trygg. Jag kan inte forsta att jag just sa trygg, jag som alltid har varit mega radd och alltid tvingat manniskor att mota mig halvags for att jag ska komma hem till dom fast klockan ar sju pa kvallen. Nar jag kommer tillbaka kommer jag vara macho och JAG kommer vara den som foljer ER!
PLUS att jag kom pa att det ar fredagen den 13 imorgon och da tror jag knappast att jag ska se nagan javla film som den. NEJ!


Cecilia och Lottis, jag hoppas ni far varldens basta dag imorgon! Jag ska tanka pa er heeeeeeeeela dagen, festa lite for mig med ..
Jag kan inte fatta att det ar ett ar sen man sjalv tog studenten.

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHA du macho? räcker du hör någon vissla så drar du HAHAH