10 juni 2008

fuck you world !

Pa daligt humor, kanner mig bade ledsen och arg samtidigt. Jag antar att jag har en ''san'' dag nar man ar kanslig mot det mesta. Jag verkligen hatar dagar som denna, man tror att man vet hur dagen ska bli och sa blir det hela annorlunda. Jag tycker det ar sjukt daligt, jag ar bara radd nu att familjen kommer saga nagan kommentar och jag kommer fa damp och saga nagan onodig kommentar. Jag kanner pa mig att jag ar pa det kommer bli naganting fel idag om dom lagger en kommentar till mig idag. Det ar inte ratt tidpunkt for det!
Det ar alldeles for varmt for att gora naganting, jag vill duscha iskallt vatten just nu men vet inte familjen kommer ringa mig snart for middag. Jag vill inte ens ha middag, jag vill bara lagga mig under tacket och inte gora naganting alls. Fast det jag vill allra mest ar bara att skrika rakt ut, javligt hogt.

men, man visste vall att aupair livet inte bara skulle vara glada dagar.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahah skrik :P bara du inte slår barnen hahah :P