2 juni 2008

ooohhhh, baby its a wild world !

Jag langtar tills imorgon, jag ar ledig. Jag ska till Danbury mall och handla present till Skylar och sen lite saker till mig sjalv. bl.a solbrills ;-) Men jag har varit riktigt kass pa att se vilka som passar mig, jag vill ha feta brillor men inte sa jag ser ut som en fluga. Jag hade dom mest perfektaste men dom pajade jag saklart.
Jag ar radd att jag kommer ga in till en san riktigt optiker och kopa mig ett par riktigt dyra javlar, men det ar kanske vart det ! :-)
Nu ar det samma manad som min uppkorning! Sjukaste att jag kommer ha korkort i ett annat land som mitt forsta korkort. Pa lordag blir det mega kalas for lillkillen med ca 25 ungar, kanske mindre kul + att dom ska anvanda min toalett. Pa kvallen ska jag pa middag med alla brandman. Alltsa, fraga mig fan inte vad jag ska gora dar. (?) Jag fragade om jag kunde dricka? Och J sa - ja, sag bara att du ar 22.
Tror ni det kommer funka? Jaja, battre att chansa iallafall.

HAHA amanda, kommer du ihag vad du sa till mig?
- du tar inte med min vaska till USA.

hehe oooops ;-)


sex is like credit, some get it .. some dont

1 kommentar:

Anonym sa...

BITCH!!!