16 jan. 2009

yey.

Jag borde egentligen inte alls sitta har, egentligen borde jag sitta vid datorn i koket och gora mina tva arbete jag maste gora for att fa min biljett till Sverige. Men jag har ingen lust!
Det hjalper inte heller att ena arbetet ska jag skriva en tva sidors uppsatts om amerikanska historiska kvinnor och historiska kvinnor i usa och jamnfora dom, den andra uppsattsen ar att jag ska skriva tva sidor om staten jag bor i nu och massa jobbiga saker som jag egentligen inte forstar naganting av. Det blir att jag ska ta mig ett bad och kolla pa alla mina scrubs avsnitt som jag har fatt ner. Det gar faktiskt fore allt.

Idag fick jag brev, jag blev valdigt forvanad eftersom jag inte vantade naganting. Jag oppnar det och dar ar tva paket i och en bok om kaxiga tjejer? haha och ett brev. Detta var fran Emelie & Cecilia. I paketen ska jag beratta for er att dar lag en malarbok med my little pony och i det andra paketet lag dar fargpennor. Tack tjejer! Hahahaha.
Familjen kollade lite konstigt och undrade vem som skickat. :-)

J.D - Come on, trust me!
Man - Trust you? You don't even know where New Zealand is.
J.D - You can dance your self there from Old Zealand.
Man - Are you an idiot?
Jag alskar Scrubs.

32
dagar kvar, vet inte hur mycket man langtar egentligen.. Vi far se vad som hander nar man kommer hem helt enkelt.

Inga kommentarer: