28 jan. 2009

21

pjuh, harlig dag idag. Jag fick sluta 4 timmar tidigare och sen gick jag bara in och la mig i sangen. Jag och Adam fick spel panik och satt och spelade massa online spel mot varandra. Sjalvklart vann jag alla. Okej, inte alla men manga. ;-)
Sen var jag tvungen att sluta da LOST borjade och nu sitter jag har och bara vill inte somna for jag vill inte att det ska bli imorgon. Jag jobbar 10 timmar. Det ar lange. Javligt lange.

Och tjejer, ni ar duktiga som borjat trana. Ni far tjata pa mig nar jag kommer hem. :-)
Har man bott i USA ett ar betyder det bara en sak, fett fett och fett.
Det ska bort!

yadiyada, vi hors ;-)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Aw gums. Jobb jobb jobb. Äh fixar du galant, bara 20 dagar kvar eller nått nu ju=) Saknar dig till max nu alltså bara så du vet. Ja vi tar med dig in i träningsträsket när du arrive! Love

Anonym sa...

HAHAHA "okej" att du vann många HAHA Vi spelade kanske 20 gånger du vann 2, men är det många för dig så :P PUSS!