21 jan. 2009

28


Forst och framst, ikvall klockan 8 borjar LOST. Jag har vantat pa denna sasongen i over 6 manader och antligen ar den har! Jag kommer tanka hela dagen pa att det ar ikvall och dagen kommer ga sa sjukt sakta enbart for det!

Jag kommer snart hem som alla vet, om 28 dagar sitter jag pa flyget hem till Sverige. Jag har ingen aning om var min middag ska vara, antingen hos amanda eller emelie.
ALLA tjejer maste vara samlade, ni forstar inte hur mycket jag saknar er.

Nej nu ska jag fona haret och fixa mig sen jobb. :-)
Puss!


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad bra att din dag går fort. för dte gör inte min. Det som väntar efter jag slutat är gymmet. och vi har dåligt väder så kommer säkerligen få jobba två timmar längre, blöö och blää för denna dagen. Jag hoppas lost är bra ikväll :P

Anonym sa...

men ida!!! im here. anytime. kom hit!!! jag har rom också. från karribbien.

vad säger du?