22 dec. 2008

58

Julkansla = noll, fast bra ar val det egentligen nar man inte ska vara hemma med sin familj forsta gangen pa 20 ar. Jag tycker det ar javligt harligt att vi aker till Montreal pa julafton fast vi hinner med lite julfirande med min ''familj'' iallafall.
Det roliga ar ju att vi inte har nagan som kan komma och hamta oss pa tag stationen nar vi kommer hem ifran Montreal. Taxi kanns lite val da det kommer kosta hur javla mycket som helst. Typ som den gangen nar jag fyllde 20 och vi betalade 700 kronor for att aka till Hbg.

Nu ska jag strax aka ivag och handla det sista till montreal plus julklappar. Jag har en julklapp kvar och det ar till Skylars lilla kusin Charlotte och sen ska jag handla skor till mig sjalv och lite annat grejs.
Jag maste aven skicka hem mina sommarklader till Sverige for jag kommer aldrig kunna ta hem alla mina klader jag har samlat pa mig under detta aret. Men jag kommer val antagligen gora det dagen innan jag aker hem om jag kanner mig ratt.

Jag - You need to have the red marker because that's the color of love.
Skylar - It's also the color of blood.

Jooo, psyko! :-)

1 kommentar:

Anonym sa...

Ida, du är USA´s sämsta bloggare