6 dec. 2008

72

Nu har jag precis kommit hem, jag har handlat fardigt mina julklappar till familjen King och lite saker till mig sjalv efter det sa akte jag och Helen till panera bread och pluggade, jag gjorde fardigt mitt arbete medans Helen valde en ny historisk kvinna i usa. Javligt intressant visst? Sa nu kan jag allt om Harriet Tubman om ni nagangang vill ha en forelasning om henne och efter det sa gick vi pa bio for ovanlighetens skull. Denna gangen blev det en ny julfilm som heter Four Christmases som faktiskt var bra som alla andra filmer jag har sett hitills. Iallafall, min point ar att nar vi kommer ut ifran bion ar det sno, sno, sno, sno. Den forsta snon kommer sjalvklart idag nar jag ar langt hemifran och javligt sent och kolsvart ute. + att jag aldrig nagansin kort i sno innan. Jag kande mig sa javla nervos speciellt eftersom att alla kor som galningar har och det ar trafikolyckor overallt. Jag kom iallafall hem fast jag korde javligt sakta. buuuh, jag vill aldrig kora i sno mer.

Amanda, jag skulle ta bilden till dig idag men jag korde inte det hallet sa jag tar den pa mandag da jag vet sakert att jag kommer kora dar :-) Haha!

Sa jag bjuder er pa lite bilder av min favorit affar i hela usa ! Svenskt, saklart!

Inga kommentarer: