5 dec. 2008

feel the rush, oh feel it everywhere !

Idag ar en bra dag, forutom att jag ska jobba till 10 ikvall men jag har bara Skylar for dom andra grabbarna aker till sin pappa idag vilket ar saaaa skont!
Iallafall, det ar premiar pa Merry Christmas, Drake and Josh. Mina tva favorit grabbar i USA. ;- ) Sa jag och Skylar ska se pa det i kvall sen kommer han antagligen att somna och da kommer jag ringa Helen.

Imorgon ar jag ledig och jag ska plugga, har laxa till College. Men det gar nog snabbt och efter det ska jag handla julklappar till usa folket. Men jag har egentligen inte rad alls. Jag har inga pengar sparade till Montreal. Ar inte det helt underbart? Det ar bara 19 dagar kvar.

Idag ska vi boka biljetter till Nyar i Montreal pa en klubb med 800 personer, oppen bar, 5dansgolv, nedrakning till 12 slaget med live fran NY City pa en stortv och ballongnerslapp (fast da kommer jag inte vara i rummet, hatar ballonger over allt) och champange till alla pa 12 slaget. Inte helt fel :-)

sen over min fodelsedag nar jag kan dricka lagligt i usa sa ska vi aka till Boston och fira det dar med partybussen. Varldens coolaste buss. Haha, jag dor av den!
Sen i februari vet jag inte vad som hander.. Forutom att jag kommer hem da.. 74 dagar kvar mina vanner.


puss mina hjartan!

Inga kommentarer: