1 dec. 2008

Hej December!

Det ar helt forvanatsvart for mig att jag har klarat mig har i skogen anda till den 1 december. Jag ar nu inne i min 10 manad utav 12. Jag tjuter ifran mig nagra gladjeskrik imellan at nar jag ar sjalv och ni vet sa nar man langtar till nagat sa mycket att man t.om kan kanna sig lite lojlig. :-) December manad iallafall, det marks. Vi har dock inte fatt nagan sno an och det ar jag valdigt glad over da vi har sno i flera manader som inte gar bort forens i mars, sa snon far garna vanta ett litet tag. Jag ocksa valdigt radd for att kora nar det ar sno ute, alla kor ju som galningar och dar kommer jag. Ja, forvanatsvart att jag inte krockat och dott an ocksa!
Mina ror inne pa min toalett har frysit, sa min dusch, toalett, kranen funkar inte sa jag maste anvanda ett annat rum har inne pa B&B och jag gillar inte direkt den toaletten da en man har skjutit sig i huvudet dar inne.

Idag har jag en valdigt slapp dag, jag borjar jobba klockan 3 och slutar klockan 7. Ikvall ar det OTH och jag ska nog ivag och handla nagat gott innan OTH. Det var langesen nu man at nagat gott. Haha sa acklig mat jag har atit nu pa senaste. Fan alltsa, inte konstigt man inte ar sa hungrig mer.


Nu ska jag ra stada rummet. Ush va trakigt.

i miss you guys!

Inga kommentarer: