23 sep. 2008

porr!

Inatt kunde jag inte sova, jag somnade 4 imorse. Jag lag i sangen och bara sag hur klockan blev mer och mer och jag fick mer panik att jag skulle upp om nagra timmar sa det gjorde det annu svarare att somna! Iallafall sa hade jag tur idag, borjade 9 imorse och jag ra stadade killarnas rum sa att jag inte skulle somna och sen kom Jasons foraldrar sa vi akte till ett as mysigt stalle och at lunch. Vi kom hem vid 3 tiden och da spelade vi lite baseball i tradgarden och sen la jag Skylar for att sova middag och efter det fick jag sluta. Jag skulle egentligen traffa Helen men hon skulle pa baseball match istallet sa jag fick lite panik och inte visste vad jag skulle ta mig till. Ligger i min sang och gar in for att kolla min internet bank och ser till min stora forvaning att jag har 140 dollar minus, nastan 1000 kr. Jag har ingen aning om vad det ar som dras eller naganting, tog bilen och korde fort som fan ner till banken som var stangd sa imorgon maste jag ner dar tidigt nar jag borjar halv 2 egentligen for att se vad det ar for problem. Och det varsta ar att jag har en liiiiiiten aning om vad det kan vara....
Jag blev medlem pa en sida dar jag trodde att man kunde ladda ner filmer varje dag for 4 dollar. Sa jag betalade det. MEN det visar sig att det ar varldens porrsida dar man koper porr. Sa nu far jag tusen mejl varje dag om massa porr filmer OCH jag har ingen aning om vad sidan heter som jag blev medlem pa sa att jag kan inte radera mitt konto dar och jag kan inte ga in pa dom porrsidorna for dom ar till annat skit. AAHHH fatta vilket damp.

Men ni kan vall se mig dar imorgon pa banken.
- hmm, vi ser har att du har betalt en porrsida.
- hehe, jo men jag visste ju inte att det var en porrsida.
- nej, det visste du sakert inte.

JAG VISSTE INTE!!!

Nej nu blir jag arg. Jag ska stada mitt rum!

1 kommentar:

Anonym sa...

HAHAHAHA så jävla typiskt dig!