25 sep. 2008

freakum

Jag fick lite extra panik nar jag sag att mitt kontokort gick pa annu mer minus och att det anvandts i Massachusets. Jag ringde till fraud protection och dom berattade for mig att nagan har snott mina uppgfiter, antagligen nar jag har handlat i nagat affar med mitt kort sa har den i kassan tagit det eller sa har nagat statt bakom mig och numrerat siffrorna osv. Det kandes javligt laskigt! Sa nu har jag massa saker som maste goras och fixat med massa pappers arbete och ga till polisen for att gora en massa saker dar. Amerikanska poliser ar inte direkt naganting man ser framemot att traffa. Jag tycker dom ar sa javla laskiga.

Idag ar jag ledig sa jag har tvattat alla mina klader, och nu har jag fixat mina garderob sa det ser fint ut. Det var en javla rora ska jag saga!
Idag ska jag till New Milford och ata pa restaurang med Helen. Denna restaurangen hade Michelle alskat. Dar finns all mat man kan tanka sig och man far ACKLIGT mycket mat. Man mar illa efterat, man kan inte rora sig. Plus att det ar ganska billigt.

Foresten, haromdagen nar jag var pa Griffins fotbolls traning sa satt jag bredvid en mamma och sa satt hon ocksa laste en tiding och varje gang jag kollade ner i tidningen lite diskret sa sag jag as manga katter, tyckte da det var lite skumt.. efter ett tag nar hon last fardigt den sa lagger hon den bredvid mig och jag ser tidningen - fancy cat magazine.
Jo, sa denna - fancy cat magazine, pa framsidan var det en katt da som var for detta numret, helt ''ve gjort'' eller vad man ska kalla det. Med en massa smycken och klader och sa. dagens katt och veckans mysigaste katt.
Vet nagan att jag hatar katter? Jag tycker det ar sjukt ackligt och nagat som ar annu ackligare att manniskor som dyrkar katter. Forhevlete sager jag!

Mitt internet funkade inte igar sa nu tar det annu langre tid till min film ar klar. Jag hoppas att den ar klar ikvall. TAKEN! Alla sager att den ar sa javla bra sa da maste man ju se den.

Nej, CSI nu.

1 kommentar:

Anonym sa...

take me there!!!