22 sep. 2008

2 manader senare ...

Jag har lovat Felicia nu i 2 manader om inte mer att jag ska blogga sa here we go...

Pa sista tiden har mitt humor varit helt upp och ner, vissa dagar eller dom flesta dagar sa har jag bara velat aka hem och inte vara har i skogen men det gar anda ganska bra fortillfallet faktiskt och jag trivs faktiskt ganska bra. Jag vet att jag har battre vard-familj an manga andra aupairer har runt omkring. Ni ska bara veta vilka skeva familjer det finns!
Om dagarna ar jag bara med Skylar och spelar tvspel, jag ar kung pa Tony Hawk project 8 pa PS2 och jag ar annu mer kung pa Tony Hawk wasteland pa Xbox. Skylar besatt utav skateboarding sa varje dag handlar det enbart om skateboarding. Jag vet nu hur man gor en pop shove it och en manual. Jag kan saga att jag ar javligt grym. Jag akte som varldens alkolist och nymfoman och kommer hem som skate-pro. Var det nagan som tippade pa det? Nej tankte det ocksa!

Det borjar bli kallt om kvallarna nu och det ar sjukt hemskt. Jag hatar kallt vader men kallt vader betyder ocksa att vintern ar pavag och det ar annu narmare tills jag aker hem. Kanns som det var igar jag sa att nu har jag hela sommaren, hela hosten, hela vintern kvar. Idag ar det first day off fall sadet ar bara hosten och vintern kvar. UNDERBART VISST?

Jag har nyss kollat pa OTH som jag bara dor av. Det ar min favorit dag pa hela veckan. Men jag kan saga att serien borjar skeva ut liiiiiiite. Sorry Fanny som ar oth lover numero uno. Haha!
Och pa sondag borjar mitt alskade Desperate Housewives. Shit, kan inte fatta att man bor i USA och mitt storsta intresse och det som gor att mina veckor gar ihop utan att jag faller isar ar fucking tv program haha.

Saknar ni mig? Om inte, sag ja anda.
Jag saknar iallafall er. SJUKT MYCKET!

5 months to go...



2 kommentarer:

Feliccia sa...

Tack, Tack, tack. Jag har sett fram emot detta :p jag håller med om oth, jag e också ett big fan. men något har hänt i serien :P

Anonym sa...

Ida du skriver INGENTING mer om OTH!