26 mars 2009

freakum dress

Det känns som att jag utan tvekan ligger inför döden. Min kropp orkar ingenting, min näsa bara rinner och mitt huvudsprängs. Bara tanken på att sätta mig på tåget till Lund får mig att vilja spy.
Igår hade jag iallafall en trevlig stund med Michelle i helsingborg, vi satt på det as coola stället Shakespeare. Så sjukt mycket folk och as bra musik, dom spelade bl.a boten anna.
Hemvägen var riktigt mysig faktiskt, det var spya över hela golvet som folk trampade glatt i, mannen bakom mig luktade bara svett och jag och michelle satt och klöktes. Mannen som satt sätet bredvid hade med sig en liten stänkare på bussen också, 1,5 liters konjak skulle jag gissa på. Där satt han och klunkade i sig imellan åt och jag var tvungen att kolla ut genom fönstret.
Jag hade också ont i huvudet, såklart.

1 kommentar:

Anonym sa...

hahaha salami killen! glöm inte hon snea inne på knutan