2 okt. 2008

oktober .. ps 135 dagar kvar!


en bild pa mig som visar mitt nya och underbar jag.


hej mina alskade vanner.


Ibland ar vissa dagar jobbigare an andra, ni vet? Sa ar det for mig valdigt ofta dock. Det kanns valdigt kul att komma tillbaka till Landskrona och haft 6 manader som varit bra och 6 manader da jag bara legat under mitt tacke och gratit. Haha, gud vilket sjukt misslyckat ar!
Men sen sa har det ju gjort mig till en battre person och blabalbla ;-)

Jo, men det ar bra! Jag hoppas att ni alla ar redo nar jag kommer hem och festar med mig. Och sager nagan att ni inte pallar - sa do! Ni kan vall forsta mig, jag har varit full ca 6 ggr pa 7 manader.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Jag förstår :P och har ingen festat med dig när jag kommer hem. så ska vi festa och jadå jävlar ska vi göra landskrona osäkert :P

Anonym sa...

festar du så festar jag, blir nog fan fest varje daaaaaaaaaaa

Mandy sa...

vad trrrrryyyr dyyy? Va? Unsafe man unsafe!